Stan idag igen

Mjao, ska dra ner på stan idag igen (som ni kanske läst i mitt tidigare inlägg). Rätt soft, förutom det att det öser ner regn där ute? Snacka om paraply x1000. Men jag SKA ha den där tröjan jag har tittat efter. Den är typ stickad. Och ful. Men jag vill ha den! JAG VILL HA!
Sen ska jag ju äta ute med mina föräldrar och efter det ska jag vara med min lilla Madde, yey! :D omg, måste också berätta att jag såg ju på CC (Cold Case) idag? Omg... så jävla hemska avsnitt. Jag hade sett dom förut, men fy fan. Fan va dom är bra, men hemska också. Grät som en dåre. Men ja, jag bloggar mera ikväll då jag har kommit hem! Eller inatt om man säger så. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0