Sovit hos Linnéa hela helgen

Random bild ba.
Hela helgen, har jag sovit hos min lilla Linnéa. Och vi har haft det hur kul som helst! I förrigår så kom vi hem till henne, åt en as god middag, och efter det åkte vi till Coop för att köpa en massa godis och så. När vi var klara där så åkte vi hem och fixade oss lite. Och efter det så gick vi hem från Linnéa enda in till stan! Så jobbigt var det inte, och vi hade det ganska kul på vägen. Vi kom ut där vid Lidl och mötte Linkan och Sofie. Efter det drog vi ner mot stan och träffade lite folk.
När vi kom hem vid tolv tiden, kikade vi på lite film och sen så somnade vi ungefär vid fyra tiden eller så. Vi vaknade klockan halv två och fixade oss, drog och bada. Det var hur mysigt som helst! Kom hem, åt tacos, sedan så åkte vi in till stan igen. Vi drog till Jonas och var där med lite folk. Kom hem, och la oss vid tre tiden denna gång. Nu orkar jag inte skriva mera om helgen för nu tror jag t o m att jag har fått med allt! Men imorgon ska jag dra till Iggesund och vara där med Rebecca och Lina. Kommer bli hur soft som helst! Hoppas att jag kan vakna i tid imorgon då. Haha, har ju vaknat vid två tre tiden varje dag ungefär. Men nej, nu ska jag dra och duscha och sen hoppas på att någon vill följa med mig på donken! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0