Oh hot damn!

Nu har jag kommit hem från Issas stuga. Vi hade det ytterst trevligt må jag säga!
Igår när Madde kom så satt vi och spelade lite PS2 ett tag. Harry Potter och den Flammande Bägaren, yey! Efter det så gick vi på donken och beställde en bamsemeny (alltså, en stor meny, det var inte bamse leksaker eller så...) med 20 kyckling bitar och plusmeny.
Vi delade på den ofc. Men det var sjukans gott! Sedan kom Issa, och vi började gå mot biografen. Först gick vi till Hemköp och köpte Cola och godis. Sen gick vi till biografen. Tog ungefär kanske 10 - 20 minuter för oss att komma in, sedan tog vi ett par glasögon, reklamen kom... OCH EFTER DET BÖRJADE FILMEN! Trodde seriöst jag skulle bajsa på mig. Fan vad jag älskade filmen. Den var så jävla bra! 3D'n var sjukans awesome också. Helt klart bättre än alla andra 3D filmer jag sett i hela mitt liv! Så jävla kung.
När vi kom till Issas stuga efter att vi vart på bio och en massa, tittade vi på Harry Potter och De Vises Sten och sedan Ramona and Beezus. Sjukans bra filmer det!
Och imorse vaknade vi ungefär klockan halv tre för att vi var uppe till fem. Åt lite frukost och sedan spelade vi vänd tia hela tiden typ. Kungligt kortspel det!
Har tyvärr inga bilder från dessa dagar, tog en bild på mig med 3D glasögonen på, men den är på Issas mobil. Hade inte med mig min gråa mobil för att den inte hade nå laddning alls, så jag tog min gamla snygga Walkman ful bajs mobil. Men det gick minst lika bra för jag älskar den! Men nej, nu ska jag fortsätta äta. Sen blir det en glass och godis! Hoppas att ni har det en minst lika bra torsdag som mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0