Nadja är glad

Nadja är otroligt glad. Nadja vet inte varför hon är så glad. Hon bara är glad, helt enkelt.
Nu ska Nadja lägga sig i sin fina, mjuka säng snart. Typ om två timmar, men det är ju snart på ett sätt... eller? Sen ska jag i alla fall se på en sjukans bra film! Jag vet inte vilken! Men den kommer vara jävligt bra i alla fall. Började att tita på serien Veronica Mars imorse (alltså, klockan fyra imorse...) för att Madde dampade på mig, om att jag skulle se den och blablabla. Så jag tog och såg ett avsnitt av den. Inte bra, inte dåligt. Men jag föredrar Gossip Girl än så länge! Och snart har jag säsong 2 av Gossip Girl också. Härligt det, ytterst trevligt. Haha, jag gillar att säga det där... "ytterst trevligt". Men puss på er, nu ska jag leva vidare i denna fina natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0