Möljen blev det istället...

Godmorgon alla som räknar detta som morgon! Jag vaknade i alla fall för kanske en timme sedan, och startade datorn (ovanligt). Sen så tog jag en liten dusch. Och nu sitter jag här.
Idag blev det lite ändrade planer. Min kära vän Linnéa kom ju hem för kanske två dagar sedan. Och hon ville ses, så vi ändrade riktning mot Möljen idag istället för Maln! Jag vet inte när vi ska dit, det ser inte ut att bli snart. Men vi ska dit i alla fall. Jag ska höra med Lina också, tror att hon sover. Hon ville ju inte följa med till Maln hon idag eh. Men hon kanske vill hänga på Möljen ett tag ändå.
Alla ligger ute och steker. Förutom jag, som sitter vid min dator hela tiden? Och ändå så har jag en rand. Livet är underbart ibland! Dessutom så blir det att åka utomlands för mig snart med. Soooftish! Då blir det en fet stekning. Ska på kryssning till bl.a. Grekland. Kung va? Mjo. Då jävlar, kommer jag hem brun. Hoppas att det regnar i Sverige medans jag är borta (he he he...). Men nu ska jag förtsätta fixa mig! Och häva i lite Got 2 Be Smoothi 'n Chic i håret.
Luktar gott as hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0