Mmmhmm, måndag

Nu är det måndag igen! Och det betyder att ännu en vecka har gått av sommarlovet. Det suger, men det får man leva med. När man var liten njöt man bara av varenda dag, inte räknade ner tills då skolan började. För att man tyckte att sommarlovet var så jätte långt och allt. Nu känns det bara som att det är några veckor bara. Mindre än tio i alla fall! Halva sommarlovet har ju redan gått... Äsh! Nu ska vi inte prata sånt!
Idag ska jag i alla fall vara med Rebecca och Lina. Det var år sen jag var med Rebecca! Jag skojar inte, det var förra året. Och jag saknar Lina sjukt mycket också! Så det ska verkligen bli jätte jätte trevligt! Vi ska nog se på film eller så. Kung kung. Nu ska jag försöka ta mig till duschen, vet att det aldrig kommer hända men... det ska hända. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0