Min dag

God kväll allihopa! Här sitter jag i min lilla koja och lyssnar på Madonna nu igen. Hon är så bra. Speciellt hennes gamla låtar. Dom är så... lugna och fina. Men ja, nu ska jag berätta om lite vad jag gjort idag!
Idag var jag ner på stan med Lina först. Vi chillade lite på Möljen och tog en kul-glass båda två!
Softish!
Gott som satan var det. Så satt vi där i solen och pratade lite om allt och inget. Efter det så gick vi och lyssnade lite på Öppen Scen där vid Möljen också. Köpte en varsin energidricka och satte oss där. Väntade på Isabelle som aldrig kom. Hon skickar ett sms "ska bara äta sedan skjutsar min brorsa mig". En timme senare "skulle jag ta med mig kameran? är ni där nu? vart sitter ni? jag åker snart". Liksom, lite irriterad man blev då? Hihi.
Sedan så kom Isabelle till slut och då satt vi och lyssnade lite till. Sedan fick jag så ont i min rumpa för att det var så hårda bänkar där, så vi gick en sväng på stan istället! Inte varför det var någon affär öppen, men det skiter man väl i. Vi spelade Fest Hos Mange och spelade också in en fin fin video. Den tänker jag nog inte lägga upp här (fel format på videon ändå...). Linnéa var också med och spelade in videon! Äntligen fick man träffa henne efter att hon vart i Island i kanske en vecka! Helt underbart.
Sedan så måsta Lina hem, och Issa också. Så jag, Lina och Linnéa gick hem till mig för att Lina skulle hämta sin cykel. Sen gick jag och Linnéa upp till mig, jag tog en kopp te, och sedan drog vi ut igen till klockan tio ungefär. Vi satt på Donken as usual. Men ja, det var min dag det! Hoppas att ni har haft det en lika awesome dag som jag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0