Madonna - Celebration, bra låt!

Hejsan allihopa! Jag har inte lagt upp någon bild på dagens oufit som ni kanske märker. Men jag orkade inte. Så jag drog till Maln direkt istället.
Jag hade så tråkigt medans jag väntade på Lina idag, så jag tittade på TV! Jag vet! Nadja titta på TV, det är lite... ovanligt. Men ja. Btw: jag har fortfarande ont i min tå :( dumma hest! Sen när hon väl kom till mig (en halvtimme försenad...), så hade hon tydligen nästan blivit påkörd av en bil och hade skrapat upp halva armen! Så vi gick på ÖoB, köpte plåster (stavas plåster med å eller o?) och fika. Sedan började vi cykla mot Maln!
När vi kom dit var det en jävla massa folk där. Och varken Madde eller Issa tog med sig sina kameror... jag ba "fuck that". Men ja, vi fick klara oss utan. Jag, Lina och Issa var modiga nog att bada i kallvattnet! Men Madde stannade uppe på stranden hon. Vi ska nog till Maln imorgon också. Kommer bli soft det. Synd bara att Madde inte kommer kunna följa med för att hon ska jobba... Hon missar det perfekta vädret i alla fall!
Men nu hörrni, ska jag fixa mig lite. Sen ska jag dra och hämta lite fika. Efter det blir det nog... Chilla? MEN JUST JA! Skulle bara säga att Celebration med Madonna är ett SJUKANS bra album! Sitter och nöter ut det just nu. Så jävla bra! Speciellt låten Celebration. Kungligt!
Kuuung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0