Jag har typ så här as tråkigt eller vad säger man?

Jag sitter och har bokstavligen ingenting att göra. Jag vet att jag skriver en massa meningslösa inlägg hela tiden, men grejen är den att mitt liv är inte lika spännande som Kissies, och jag orkar inte lägga upp en massa väldigt onödiga bilder på mig själv. Så många anser att min blogg inte är så intressant. Men det skiter jag i. Jag struntar i det helt jävla seriöst. Men det skulle ju vara roligt med några fler läsare, såklart!
Men nu så har jag ingenting att göra. Ingen är i stan och vill hitta på något. Inte varför jag har frågat alla men ja, strunt samma. Sen så är jag mätt, och vill inte ha nå mer godis. Undra om man ska börja sin filmkväll tidigt inatt? Dessutom är alla off på msn, så hur kul är det på en skala 1 - 10 att sitta vid datorn? Nästan så att man vill dra och ta en titt på vad som går på tv'n. Vilket jag tänker göra just precis nu på tv.nu hihi.
har fetaste lusten att spela PS2, vilket jävla spel som helst. Men jag vet inte om jag orkar... jag kan ju iof sitta i köket hela natten och spela på tv'n som vi har där och flytta min Carlo dit. Men jag vet inte riktigt. Jag kommer säkert att låta som fan så mina föräldrar vaknar och då blir det inget mer datasittande om nätterna för min del.
Påtal om datasittande om nätterna, kan ni bara fatta att halva sommarlovet har gått?! Det är helt fkn insane. Nu kommer det inga bilder till detta inlägg för att jag är så fantasilös, skriver om meningslösa saker och har dessutom inga bilder. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0