Inte varit så social på bloggen märker jag

Men det har varit så här att den här veckan har jag as mycket & göra. Det har inte vart någon mer vecka detta sommarlov som har varit mer planerad än denna! Imorgon ska jag vara med Rebecca och Lina. Efter det så kanske jag ska åka till min stuga med Madde, men jag vet inte om det blir av. Vi måste snacka lite mera om det där ikväll. 
Men i alla fall, så har jag gjort en hel del saker som jag inte bloggat om. I förrigår sov jag hemma hos Madde. Vi hade kul som fan!

Jag "MADDE, VAD SKA JAG GÖRA?!
Madde "Det finns ett rep här och en krok där borta..."

Hahaha, fan va vi garvade! Igår så åkte vi hem till mig först, jag duschade & en massa. Efter det drog vi ner på stan och jag skaffade mig ett nytt läppglans! Så jävla efterlängtat och saknat. Sen var vi bara på stan och sen drog jag hem vid tio tiden. Idag så kom Madde och Lina klockan tolv och väckte mig. Jag ba "fml.." men ja. Sen drog vi ner på stan och jag träffade David. Vi hade typ ingenting & göra så vi ringde Madde och Lina och undra om dom ville vara med oss. Haha, sen vet jag inte hur mycket jag skrattade hahaha!

Fast justja! Glömde att berätta en sak från igår. Haha. Jag, Madde, Lina och Issa drog till donken, och då så beställde Madde & Issa en varsin Happy Meal. Jag och Lina hade så jävla kul med leksaken och Kung Fu Panda maskerna man fick med! HAHAHA! Har bild sedan dess. YEY, ÄNTLIGEN LITE BILDER. Men ja, här kommer de:

Sådär! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0