Ingen stationär dator

Just nu är Nadja lite sadface pga hennes dator är ful. Stationär alltså, inte Carlo. Och jag kan inte använda den tills den blir helt ominstallerad. För jag har lyckats få in nå skit på den. + att jag vill dra ut men ingen annan kan / vill / orkar. Det är helt sjukt! När det äntligen är helg och jag kan få vara ute till klockan 24:00 - 01:00, så kan ingen följa med. HELT SJUKT! Men ja, jag kanske ska dra ut själva och bara gå en liten promenad... tänkte jag då. Finns ju inget som är så mycket vettigare & göra. Men just nu sitter jag bara och chattar, chillar lite bah. Men om jag drar ut, blir det utan smink och en massa och det är väl lite väl onödigt ändå? Men nej, jag har fetaste lusten att dra ut. Så det får fan bli utan smink med! Hejdå gott folk och ha det en bra lördag!

Så här ser ja ut just nu. Helt osminkad and shiet. Fuck that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0