Idag gäller det

Det är idag allt gäller. Harry Potter tog slut nu inatt, men jag ska se slutet ikväll klockan 21:00. Jag skojar inte om jag kommer börja gråta!
Inatt så hann jag knappt se första filmen och klockan var 06:00. Så jag sket i det och la mig, för jag ville njuta lika mycket av varje film, och det gör man inte när man försöker vara vaken? Nejnej. Och ni kanske undrar "varför började hon inte titta tidigare?"? Mitt svar är att jag försökte installera ett Harry Potter spel på datorn, och det var det som tog sådan tid. Sedan började min dator dampa, så jag slog av den. Så allt var i onödan. Men nuni! Jag ska se super fräsig ut när jag ser på den sista filmen, så jag funderar på att rita ett HP ärr i pannan, vad tycker ni om det då? VAVAVAVA?! Nej men jag vet inte. Skulle vara lite coolt det faktiskt.
Nej men gud, nu ska jag hoppa in i duschen! Sedan plocka ut några fräsiga kläder (även om jag inte har några...). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0