Hello, my name is Nadja

Jag har sådan fantasi när det gäller blogg rubriker! Helt otroligt!
Nu ska jag berätta om vad som hände igår. Igår när jag kom hem från Lina så satte jag mig vid datorn. Sedan skulle jag äta för jag hade bara ätit frukost, så mamma lagade lite mat åt mig. Det var en paj, potatis och stekt ägg. Fan va det var gott. Dock så mådde jag jätte illa efter att tag och kunde inte äta upp allt så jag gick och la mig i min säng. Jag sov i kanske några timmar eftersom att jag inte hade fått så mycket sömn den natten. 
När jag vaknade packade jag lite och sedan tog jag bussen med Issa till min stuga! Och fy fan va roligt vi har haft hittils. Vi har inte gjort så mycket, men roligt har vi ändå alltid när vi är med varandra. I love her so much <3 
Igår tittade vi på en film som hette Pathology.


Ruskigt dålig film må jag säga.

Den handlade om killen på omslaget som hette Teddy Grey (Dr. Grey). Och han jobbade på nå sorts sjukhus (som jag fattade det) och genomsökte olika lik, hur dom dog och en massa. Sedan jobbar det nå maffia skit där som leker en lek med att dom dödar personer för varandra och dom andra ska försöka lista ut hur dom dödade dom. Den som dödar en person på ett speciellt sätt och ingen annan kan lista ut hur, vinner leken. Helt meningslös film. Dessutom så hittade vi filmen på hyllan "rysare". Herregud! Det var inte ett piss läskigt. Det var bara lite äckligt när dom skärde sönder människor för att ta reda på hur dom dog? Helt sick.

Men nu ska jag fortsätta att ha roligt. Puss.


Kommentarer
Postat av: Jackeliine

Haha jag blev så kär i bilden så jag trodde den skulle vara jättebra!;O Men den verkar vara rätt dålig, som du sa..

2011-07-26 @ 10:54:18
URL: http://jackeliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0