Hejsan bloggen!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag. Men det skiter man väl i och läser det jag skiver nu.
Jag har sovit hos Lina (anledningen till varför jag inte har bloggat). Och ja, jag hade med mig min dator. Men hon hade inget internet jag kunde koppla till så det blev inget bloggande för min del. 
Först så gick jag på stan med Linkan för att välja en present till Sarah. Sedan så gick vi hem till mig, jag packade lite och sedan kom Lina cyklandes. Då tog jag min cykel, pumpade den och drog iväg med Lina till ICA. Vi provade på något helt nytt! Pommes + dipp. Det var lite awesome det också ;) Även fast chips och dipp är godare, men det skiter man väl i. Vi var ju så nyttiga HELA kvällen! Först pommes + dipp. Sedan chips + dipp. Sedan 2 drickor? Vi somnade klockan fem inatt, och vaknade klockan halv fyra. Då åt vi PIZZA :D Väldigt awesome må jag säga. Sen nu sitter jag och svullar kakor... hehe. Btw: ska visa er  sakerna jag fick av Lina :D det var min födelsedagspresent, fast den var lite sen, hihi!
Lite fint med sommar färger också! Tyckte det var jätte tjusigt :)
Men nu ska jag fortsätta med min kakätning. Btw: Linas häst trampade på min lilltå... det gör ONT ONT ONT. Kanske har brutit den också. Fuck that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0