Hejsan alla glada!

Alla som inte är glada kan ju... bli det då.
Jag kom typ hem för ett litet tag sedan, (eller ja, ett ganska långt tag sedan). Var ute med Madde, Issa och Linkan ett tag bara. Vi var lite här och där faktiskt. Donken, stan & en massa. Sen skulle dom gå och köpa tuggummi, så kom dom typ aldrig tillbaks, jag ba tänkte "men gud... jahapp, så här lämnade dom mig då". Men dom kom tillbaka hihi! Fick lite tuggummi av dom. Och efter det så chillade vi lite hemma hos mig tills alla drog. Sen kom mina föräldrar hem vid klockan 01:00, så jag var ensam hemma hela kvällen. Rätt soft ändå. Och nu tänkte jag typ se på en liten film sedan sova. Så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0