Gotta look my best if we gonna break up

Jag tycker att det är lite lustigt att jag får fetaste lusten att blogga när jag läser andras bloggar! Men ja, det får mig väl att komma på saker som jag gjort under dagen, som är ganska vettiga att skriva om. Inte varför min blogg är nå vettigt shiet, men ja, skit samma. 
Idag så vaknade jag vid elva tiden. Sedan så skulle Lina hem ungefär klockan tolv. När hon gick så satte jag på datorn, chillade lite bara. Efter den finfina duschen som jag tog imorse, väntade jag på Issa i kanske några timmar -.- sen när hon kom så gick vi och träffade David och Jesper, drog till donken och jag köpte en glass. Alla andra vela inte ha något och tråkade sig... Medans jag var svull hi ho. Men det var en awesome glass, som vanligt. Ballerina kladdkaka, muums! Sen gick vi typ till ICA Maxi, chillade lite där och väntade på att Issa skulle äta upp. När hon kom så drog vi till Johan. Var där och spelade Xbox, FIFA. Kan ju tala om att jag var bäst. Gjorde ju absolut inte självmål & allt, nejnej!
Drog hem till mig och åt, drog till Johan efter och tittade på film. Drog hem och sitter här nu. Awesome va? Nej men det har faktiskt varit en skapligt chill dag må jag säga. Men nu ska jag borsta tänderna och leva utan min HD hela natten ut... Glömde skiten hemma hos Johan. FML. Pusshej!

En kamera, vilken som helst som man kan ladda och inte behöver 4 biff batterier till och dom tar slut på 5 min, tack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0