God kväll!

Hejsan allihopa (igen)! Jag har haft en ytterst trevlig kväll idag. Även om ingen ville följa med mig på stan, för att alla måsta stanna hemma eller inte hade någon skjuts eller blablabla, så hade jag det lugnt och trevligt. Jag tog en promenad runt lillfjärden, mötte Tobias och han följde mig typ halva vägen hem. Sen sa vi hejdå och jag gick hem och satte mig vid datorn (som vanligt). Men nu funderar jag på en sak för att alla idioter är inge sociala alls på msn... undra om man ska börja se på film redan nu? Jag har ju filmen Lotta på Bråkmakargatan, och den tänker jag se ikväll strax efter att jag har sett klart på Emil i Lönneberga! Låter bra det... ja det gör det. Sen ska jag kanske ta och spela igång en rulle med Pippi Långstrump också. Astrid Lindgren kväll! Lol. Men nu ska jag fortsätta att ha tråkigt med alla fina sociala skit människor på msn :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0