Donken och annat med dom bästa brudarna!

Soft att man drog och åt med familjen, sen drog man hem, och då kom Lina och Madde, så ba drog vi ner på donken och chillade lite. Vi fick ganska tråkigt så vi ringde Fredrik och Johan och bad dom komma. Fast dom ville inte, så vi gick hem till mig istället och mötte dom där med deras epa, nana. Och btw: jag beställde en liten Fanta, men fick en mellan hehe, IN YOUR FACE MADDE, LINA OCH ISSA! Och alla dom andra som blir avundsjuka just nu.
Sen så snackade vi lite, efter det drog alla hem till sig. Haha, trevligt var det i alla fall.
Imorgon ska jag, Madde och Issa på HudikBeach. Softish! Sen ska jag sova hos Madde. Fett länge sedan! Typ (och jag skojar VERKLIGEN VERKLIGEN inte nu) 1 år sedan. Förra våren, det var då jag sov hos henne ensam bara filmkväll hon och jag. Jo men imorgon kommer bli en toppendag! Fast nu ska jag göra något roligare, inte varför det finns något att göra men ja. Bye.
Maln på vintern. Imorgon blir det Maln på sommaren, hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0