Dagen...

... kommer att spenderas med Madde, Issa och Linkan igen! Fan va kul vi hade igår! Och idag ska vi ha lika roligt igen. Fast jag vet ju inte vad vi ska göra. Men ja. Vi var ju på donken kanske 10 gånger igår? Så jag vet inte om jag pallar dra till donken nå mer idag. Det är nog med donken för min del i alla fall.
Inatt tittade jag i alla fall på King Kong ett tag. Sedan pallade jag inge mera för att den var så jävla lång. Kommer ju såklart att se klart på den inatt. Klockan var ju ungefär 02:00 när jag började se den inatt och den är ju tre jävla timmar lång, så njäe. Men filmen är sjukt bra i alla fall! Sen vet jag inte om jag ska se 2 fast 2 furious inatt också. Blir nog så. Vill se alla filmerna innan jag ser den senaste :) sen imorgon så ska jag med Linkan till stan!
Men än så länge så har jag inte så mycket att skriva om. Eller jo, jag vela bara tala om att jag kommre vända på dygnet hehe. Ser så ut just nu. Är uppe till ungefär fyra, och sen vaknar jag 14:00, awesomeness! Sen blir det ju som det blir innan skolan också men det skiter man väl i.
OMG, jag kom på en till sak! Jag funderar på att bleka mitt hår igen, för att göra det ljusare. Men liksomö... min hårförlängning då? Hur blir det med den? Jag vill ju använda den, men jag pallar inte bleka och slita på den för mycket. Den kostade ju liksom 900 :- eller mer. Men jag vill så gärna bli ljushårig, åååh. Ähh, det kanske bara blir så att jag färgar håret ljust och sen skiter jag i löshåret, och har ljust hela sommaren, sen i vinter har jag mitt löshår igen. Vi får se. Vet inte ens om jag får färga men det spelar ju inte så stor roll om man säger så ;) MEN PUSS, NU SKA JAG DUSCHA FÖR SEN KLOCKAN 16:00 KOMMER DOM BÄSTA! BE RIGHT BACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0