Brothers & Sisters, hell yeah

Hade lite ont om fantasi idag, så det fick bli en sån där ful rubrik. Mm, idag så ska jag dra ner på stan vid 5 tiden för att checka in en tröja. Mamma lämnade 300 :- på mitt bord (varför vet jag inte hihi) så jag ska köpa en tröja till. Som jag har checkat in förut när jag var inne på Lindex. Men innan det, ska jag ta och se ett par avsnitt av Cold Case! :love: Fan vad jag älskar Cold Case! Det är som flera hundra avsnitt av Beck ungefär. Men ja, jag älskar sånnadär, vad kallas dom? Aja, Beck slash Cold Case saker kan man väl säga.
Vaknade ungefär vid elva tiden idag. Duschade nyss, och nu blir det MYS MYS MYS! Och Johan har nu åkt på släktträff... och sen efter det är han borta i två veckor. Vafan ska jag hitta på då då? Mm, men nu ska jag se på Cold Case för att bli lite gladare. Puss på er, hoppas ni har det en toppen fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0