Blev inge Maln för min del

Kände att jag inte pallade det idag. Istället så sov jag ut. Det var ganska skönt. Vaknade för ett litet tag sedan och hoppade direkt in i duschen. Fan va skönt det var! Efter det gick jag till mitt rum och... Hävde ner ett glas med vatten i. Smidigt va? Allt vatten hamnade just på det stället där jag brukar ha min mini dator Carlo, så liksom... Om den hade legat där hade jag varit stekt just nu.
Men det gjorde den inte he he he. Btw: filmerna jag skulle se på igår... sög. Alla sög. Sög sög sög. Så jag hade ingenting att göra och la mig verkligen as tidigt jämfört med dom andra nätterna. Jag la mig klockan två. Smsade, sen somnade jag.
Men Issa och Madde åkte till HudikBeach dom i alla fall, och dom har det säkert as kul! Och ikväll ska jag sova hos Madde. A W E S O M E ! Så, ja, puss!
Men det gjorde den inte he he he. Btw: filmerna jag skulle se på igår... sög. Alla sög. Sög sög sög. Så jag hade ingenting att göra och la mig verkligen as tidigt jämfört med dom andra nätterna. Jag la mig klockan två. Smsade, sen somnade jag.
Men Issa och Madde åkte till HudikBeach dom i alla fall, och dom har det säkert as kul! Och ikväll ska jag sova hos Madde. A W E S O M E ! Så, ja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0