Väntar på Maria

Just nu så sitter jag i min säng och väntar på att Maria ska komma. Vi ska se på film! Fan va najs! Sen ska vi kanske ta en liten promenad runt Lillfjärden eller nåt. Fett med nice, I know!
Men i alla fall så... är det någon som har sett filmen The Tourist på bio än? För jag tänkte gå på den, för den verkar ju jättebra, men jag vet inte om jag ska det... + att jag tänkte ba säga att... jag inte har bloggat så mycket nu i veckan för att jag inte har varit på humör för att blogga. Och jag saknar min Issa <3 jag vill att du ska komma hem NU! Jag behöver dej!
Men nu ska jag sätta igång den andra datorn och kolla vad jag har för filmer, pusshej!
Bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0