USA

Heysan! Jag har inte bloggat på typ en dag nu. Och... jag har inte blivit frisk än så det har bara vart filmtittande hemma typ 24/7. Men i alla fall så ville jag ta upp typ saker som är bra med USA. Asså, bra&bra.... men jag tycker att stilen dom har i typ Gossip Girl och Confessions of a Shopaholic är F A N T A S T I S K!
Jag skulle hur lugnt som helst kunna klä mig så, men som att det finns sånna kläder här lixom... men aja. Jag bara älskar kläderna dom har. Och jag skulle hur lätt som helst ba kunna åka till USA på en shopping runda o sen tillbaks. Fast jag skulle ju gärna stannat kvar där o gjort något mer, men ändå ;)
Bara jag som inte fattar vad för kärlek tjejer har för skor i filmer/serier? Haha, de e sjukt!
Men nu ska jag typ gå och duscha. KANSKE blir skola för mig imorgon. Men jag vet inte. Men troligtvis. Jag pallar verkligen inte med skola men nu när det va så länge sedan jag träffade mina vänner så ska jag nog gå.
Sitter och lyssnar på Maskinen just nu. Och jaa... har inte så mycket o göra. Men ska dra nu så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0