Typ NO...?

Sitter och pluggar NO... vet, det är skit kul... eller?
I alla fall så har jag inte gjort så mycket idag, bara vart i skolan och sen drog jag en sväng på stan med Klara och Issa. Vi tittade på lite saker, och jag typ blev förälskad i en väska inne på MQ! Jag vet inte va det var, men jag bara ÄLSKAR den! Den är så lixom... det är ingenting som andra brukar ha, men ändå så är det en sån som alla BORDE ha. Tycker jag... men eftersom att jag ska köpa den så behöver ju inte alla göra det ;)
Erkänn snygg?
Den är ju inte till för "damer" om man säger så, det är en väska för killar. Men vem fan bryr sig, right? Jag ska i alla fall ha den. Får den för 699 kr. Haha, lycka till att jag kan samla ihop så mycket pengar. Jag som slösar bort allt på donken och godis och en massa annat helt onödigt shit. Men aja, jag ska i alla fall ha den! Sen så köpte jag ett par örhängen idag. Jag vet inte om dom finns kvar på GinaTricots hemsida, men vänta, ska titta... Nepp, dom fanns inte kvar. Men konstigt, jag köpte dom på rea. Men i alla fall så... ni vet dom här:
Dom köpte jag ju förr på Gina för jätte länge sen. Men dom har gått sönder :( inte bra... men asså, jag tappade dom ju i golvet några gånger också så jag får ju skylla mig själv.
Men tänk er dom fast av typ ljusbrun metall med typ om man ska säga leopard mönster på dom och sen så är dom mycket mycket större. Det är sånna jag har köpt. Nice va? Dom e skitsnygga! Och jag ska ha dom imorgon. Hoppas jag inte tappar dom i golvet och gör sönder dom som jag gjorde med dom andra... för att då börjar jag seriöst gråta för att jag älskar dom sjukt mycket HAHAHA! Imorgon ska jag plugga som fan med Madde och Lina hemma hos mej. Seriöst, NO... det bästa ämnet som finns <3 vad skulle vi göra om vi inte visste hur matspjälkningen gick till?! Jadu... jag vet inte jag eh! Vet du?
Aja, nu ska jag fortsätta med att försöka proppa in en massa information om någon jävla matspjälkning i min hjärna. Jag börjar tvivla på att jag har någon. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0