Spiderman

Sitter och kikar på Spiderman med Madde, asså... "med". Haha, dom som har läst min blogg ett tag nu borde fatta va jag snackar om. Men i alla fall... så sitter vi och tittar på Spiderman och chattar ganska mycket samtidigt haha. Idag så va jag med Madde. (om ni undrar varför jag inte bloggat så är det därför att jag inte har något att skriva om förrutom att jag sitter vid datorn, för de är det ända jag gjort om dagarna på jullovet kan man säga). Men i alla fall så mötte jag Madde vid Tuna och vi gick hem till mej och satt lite vid datorn, och efter det så gick vi på donken och käkade. Ganska nice var det faktiskt. Efter de så gick vi hem till mig och tittade på The Messengers. Den är ganska läskig hihi. Inatt kommer Two and a half Men att rädda min natt! Haha, har sett 5 säsonger nu, nice. Men nu ska vi fortsätta att se på filmen, hejdå! Bloggar KANSKE mer inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0