NYÅR!

Nu är det 2011 och jag är ledsen (för andra gången) för att jag inte har bloggat. Men jag har haft skit mycket att göra. Jag vet... på lovet lixom men jag har gjort en massa annat skoj. Hoppas att ni har haft det jätte kul igår! Det hade i alla fall jag. Jag var hemma hos Madde med Lina och Issa och vi typ åt, öppnade julklappar som vi gav till varandra och en massa annat. Sen skulle vi se på en film och då somnade jag och vi sov till klockan 3... skoj! Imorgon (idag) så ska jag vara med Issa och Johanna. Vet inte vad vi ska göra men något kommer vi väll på!
Men jag lovar att blogga mera. Jag har bara inte haft tid. Eller jag sitter ju vid datorn till klockan 6 varje natt, men det är inte lika kul att sitta och skriva inlägg då. Btw: jag ÄLSKAR min minidator. Startar typ aldrig den stationära längre hahaha.
Aja, kanske bloggar mera senare. Just nu sitter jag och tittar på That 70s Show. De äger ju seriöst! Tittade på Two and a half Men nu för några dagar sen. Men nu har jag sett 4 säsonger så jag tänkte ta en liten paus. Aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0