Förlåt

Jag vet att jag inte har bloggat på år och dagar, men dom här två veckorna som jag inte bloggat så jätte mycket har varit... ja, man kan ju bara säga att jag har inte vart så glad dom två veckorna. Och allt är p g a att jag hoppades på en sak som jag visste aldrig skulle hända, och sen blev jag bara mer besviken för varje dag. Jag säger bara: man ska inte hoppas på för mycket om någon person, för då blir man inte lika besviken om man inte förväntar sej något från han/hon.
De va bara det. Sen så ska jag börja blogga lite oftare igen. Eller lite&lite, om man tittar på läget just nu så har jag inte bloggat på kanske 1 och en halv vecka eller nåt. Men i alla fall så... jag är fortfarande inte "glad" eller vad man nu ska säga. Men jag vill bara tillbaka till december...
Detta år (som ni kanske hör) har inte börjat bra. Men jag hoppas att det blir bättre senare. Som jag vet att det kommer bli. Men det känns inte så just nu.
Jag kan berätta om lite saker som har hänt! Jag har börjat skrivit dagbok. Varje dag. Det är sjukt kul, för varje gång jag skriver så tänker jag jämt på hur kul jag kommer ha det om några år när jag läser den! Det kommer ju va sjukt skoj haha! Sen så har jag tagit hål i läppen. Själv hahaha. Ganska modigt av mig för jag fattade själv inte att ja klarade det. Men jag camade med Madde under tiden, och då satt jag med en isbit, (här kommer hela grejen).
Madde: HAHA, en isbit!
Jag: haha, mm :) brb!
Madde: okey.
*5 minuter senare*
Jag: kolla Madde :D *håller upp nålen*
Madde: OMFG, du är seriös?!
Jag: HAHAHA, ja?
Jag har tagit kort på när jag tog hål... ska bara hitta det vänta.
Men tyvärr så hade jag inte någon läkstav jag kunde inte ha kvar hålet. Så jag bara... lät det växa igen. Men jag tror att jag ska göra om det sen om jag skaffar en läkstav.
Under tiden som jag inte bloggat så har jag klippt mitt eget hår också haha. Och färgat det! Här kommer bilder:
Jag tunnade ut de nå sjukt mycket! Sen så klippte jag upp det!
Yes, den där färgen blev det som jag har tjatat om i kanske 1 år nu? :o Hahaha, nejmen i kanske ett halvår. Och det var den bästa färgen jag någonsin färgat med! Lovar! Så alla borde färga med den, den är nå SJUKT bra!
Förra helgen så "lanade" vi hos Lina. Haha, vi orkade inte vara uppe hela natten så det är väll inte att lana. Och vi spelade inte spel precis. Men Vi satt med en varsin dator till kanske 5 på morgonen. Eller JAG satt i alla fall. Issa&Lina somnade -.- och innan vi skulle hem till Lina den dagen så va vi hemma hos Madde och såg på The Messengers 2. Den var faktiskt ganska bra. Fast inte den bästa jag sett. Och igår så såg vi på Sorority Row. SJUKT BRA FILM! Seriöst, ALLA borde se den! Handlar om en tjej som ska hämnas på sin kille genom att låtsas vara död, så dödar han henne på riktigt och då så slänger han&hennes kompisar henne i en brunn, som e kanske 1 km lång eller nå haha, och sen så torr dom att hon har kommit tillbaka från som döda för att dom får konstiga sms från hennes (hon som dom slängde i brunnen) mobil. De e en sjukt bra film!
Försökte lägga upp trailern men de funkade inte, vet inte varför...
Jag har nog gjort en massa andra störda saker... fast jag kommer inte på just nu vad det är. I alla fall så är det 2 veckor nu. Sen... jag va som mest depp. Fattar bara inte. Och just nu är jag sjuk... yey! Haha, nejmen jag föredrar det istället för skolan i alla fall. Sjukt med nice ja0!
Men nu ska jag typ dra och fixa lite saker, sova och sen plugga. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0