DUSCHEN NÄSTA!

Yes, ska dra mig iväg till den fina duschen. Mitt hår ser inte så fint ut idag förstår ni. Efter de så ska jag ba sitta vid min lilla Carlo, för dom som är efter så är det min data, och se på Lejonkungen. Sen så kommer Issa och då ska vi ha party. Yey! Asså... jag har inte så mycket att skriva om på dagarna. Helst inte helgerna fatt jag bara sitter vid datorn och chillar då. Då skriver jag ba "ska se på film". De e den typ vanliga helgen för mej. Kul liv jag har va? Vet. Men kommer ni ihåg när jag berättade om filmen Keith? Eller har jag ens berättat om den...? ASSÅ JAG FÅR INTE IN DEN JÄVLA TRAILERN PÅ BLOGGEN! NU JÄVLAR! Vänta...
... jävla skit. Men aja... klicka på bilden om ni vill komma till trailern.
Jag lovar, om ni inte ser denna film så har ni helt seriöst missat något lixom ba sådär.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0