ChilliN'

Fett med chill att man har duschat nurå. Nu ska jag bara lägga mej ner och vänta på att mitt hår ska torka fatt jag pallar inte hämta hårtorken, vartfan den nu än är. Nånstans i något hörn ligger den väll och ruttnar.
Snart kommer Issa hit som sagt. Och jag vet inte vad vi ska göra. Men jag ska be henne ta med sej sin dator i alla fall. Och för alla som är intresserade så... är Hakuna Matata bäst.
Men jag bloggar nog mer inatt eller ikväll eller nu snart hihi. Har (som ni kanske ser) inte så mycket att skriva om. Eller jo! Jag kom på en sak!
LÄS INTE DEHÄR SOM STÅR UNDER OM NI INTE VILL VETA NÅGOT OM BURIED, EN FILM SOM JAG SÅG IGÅR OCH OM NI TÄNKER SE DEN FÖR ATT DET KAN AVSLÖJA EN HEL DEL DEHÄR ASSÅ!



Lixom... Buried var inte så jätte bra för att... slutet sög, seriöst! Jag fattar inte meningen med filmen om allt han gör är lixom meningslöst. Och skyll er själva om ni läste dehär.
Men annars så tyckte jag att filmen var spännande. Speciellt mot slutet. Som visade sej vara meningslöst. Kul va?

HEHEHE, NU KAN NI LÄSA IGEN!

Gör nog ett MovieTime inlägg om Keith och Buried. Lovar. JAG SKA! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0