Ska ut och möta Ellen

Nu har jag fixat mej och snart ska jag ut och möta Ellen. Jag vet inte vad vi ska göra, men vi ska i alla fall hitta på något i en och en halv timme haha. Jag ska nog ner på godisgruvan och köpa lite cola tills ikväll, har inget annat att dricka än vatten. Kul va? Måste ju ha cola om jag ska va uppe till 5 inatt. Ska installera ett virusskydd på min minidator ikväll också tror jag så jag kan sitta vid den sen, har inte suttit vid den på kanske 1 vecka nu. Hemskt hemskt. Men den har ju inge vurisskydd så de e ju klart att jag inte sitter vid den. Min lilla Carlo ska inte få nå virusskydd på sig!
Men aja, ska dra nu, jag och mitt lockiga hår *host*, hejdå!
Btw: jag sov hos Lina inatt och jag berättar mer om det i ett inlägg som jag ska lägga upp inatt, yeaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0