Prov, men ändå så sitter man och chillar, de e fett chill!

Har man för mycket chill i sitt blod så är det lite illa. Men så är det för tillfället. Orkar inte öra ett piss förrutom att se på film och sitta vid datorn. Just nu så ser jag på The Vampire Diaries. Så sjukt kung! Jag har ju inte sett typ 5 avsnitt för att jag har varit lite efter men nu så ser jag på dom igen. Har 5 avsnitt att se. Ganska chill ändå juh? Men sen efter att jag har sett dom har jag bestämt mig för att plugga lite. No och franska ju. Usch&blä. Men aja, ska dra nu, imorgon så är det skola, hatahatahata, eller asså, man hatar ju alla jävla lektioner men inte allt folk haha.
Somnade inatt om ni undrar varför jag inte la in nå inlägg. Haha, jag&Lina som lovade varandra att inte sova inatt. Men jag såg på film och då ba *POFF* ZzzzZzzZZzZzZzZZZz.
Men aja, ska dra och se på mina avsnitt nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0