Nu ska jag sova

Nu ska jag dra och sova. Vaknar upp igen och då är det alla hjärtans dag. Fett mysigt! Måste bara säga att Mean Girls 2 va ganska så bra också. Inte bättre än den första, men bra va den.
Imorgon ska jag följa med Issa till frisören tror jag. Jag vet att det kommer va lite tråkigt att bara sitta och titta på, men de blir nog roligare o se på de nu när jag brukar klippa mig själv också, liksom titta hur dom gör och så. Hon ska ju klippa upp och fixa luggen och de e ju bara det jag håller på och gör hela tiden. Haha, jag&Madde för någon dag sen:
Jag: jag ska klippa mitt hår idag igen tror jag...
Madde: säg inte att du ska tunna ut det mer...? För att i så fall så är det lika bra att du rakar bort alltihop...
HAHAHA, ååh! Men ha en nice alla hjärtans dag allihopa med en massa kärlek! Mys till någon romantisk film eller nåt. Fett med nice ju. Titta på A walk to remember, Keith, The Notebook eller Tuck Everlasting. Några filmer som tips bara. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0