Alla hjärtans dag: nu har jag städat

Har typ nyss städat hela mitt rum, fett med nice va? Brukar typ aldrig göra det. Men jag får ju 100 spänn om jag gör de så varför inte lixom? Så nu ska jag bli rik! Och köpa ett par jeans som jag har velat haft i kanske 1 år nu hahahaha. Och kanske 10 st linnen också.
Min snygga säng... städat nivet.
Issa gick hem nyss och jag sitter hemma ensam och ska gå&fixa käk. Och dricka lite julmust... sen efter de så ska jag sätta igång Pocahontas. Lite random men, yes.
JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! Asså, fyfan va jag längtar. Finns inte ens ord för de. Jag rensade igenom min garderob idag och såg alla sommarkläder och ba: JAG VILL HA SOMMAR... NUUU!
För tänk er att springa runt med shorts, o blablabla... lyssna på sommarmusik och spendera sommarkvällarna med dom man tycker om allra bäst och mysa o ååh!
JAG VILL HA SOMMAR NU! NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNU!
Jag ska ju bli brunett till sommaren också. fast jag är inte helt 100 på det än. Jag vet att jag kommer sakna den röda färgen men det är ju bara att färga tillbaka... men nu ska jag dra och få ner något gottigott i magen min. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0