Nästa: duschen!

Nu ska jag hoppa in i den varma duschen och efter de så ska jag ta en kopp te och lägga mig ner och chilla framför Mean Girls 2. Det är många som har sett den. Den är ju helt ny, kom ju ut 2011. Hoppas att den är lika bra som 1an! Men det tvivlar jag faktiskt på... sanningen kommer väll fram ikväll. Jag har i alla fall haft en toppenhelg med väääärldens bästa brudar! Fan va jag älskar er! Haha, bara skratt och knäppt en massa störda kort, så jävla kul haha!
Just nu sitter jag vid den stora datorn, ska byta så fort jag har duschat. Och jag känner på mej att jag har tagit på mig kanske 50 coola kg på min mage nu i helgen. Typ delat på 3 chips påsar med tjejerna och svullat upp en själv, och sen druckit en flaska med cola och delat en 2 liters med tjejerna, och sen typ... kakor och en massa annat, pizza och tacos. Men de e de en riktig helg har att bjuda med, right?
Fast jag känner mig inte så bra, så jag vet inte om det blir någon skola för mig imorgon. jag som typ aldrig brukar vara sjuk blir sjuk kanske 2 gånger på en så kort stund! Asså... de e ju hemskt.
Haha, i onsdags så åkte jag skidor med Ellen, Maria, issa, Maria, linnéa och Lina. John, Jesper och Viktor va också med. De va chill. Jag har faktiskt glömt bort hur kul hede egentligen är! Så det blir hede på onsdag nu igen! Häärligt värre!
Men jag bloggar nog lite mera ikväll. Orkar inte skriva nå mer just nu och jag vill bara hoppa in i duschen! Hejdå.
PLASTICS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0