Längtar till sommaren!

Jag längtar så sjuuukt mycket tills sommaren! Längtar tills man får gå i shorts och linne och slippa alla dom här tunga skitjackorna och jeansen. Jag vill gå med utsläppt hår utan mössa och så att det inte snöar på håret och det blir lockigt! Jag vill ha ljusbrunt hår! I sommar ska jag skaffa ljusbrunt hår med blonda slingor. Det kommer bli fett nice! Men jag vet att jag kommer sakna den röda färgen men jag orkar inte ha röd längre. Så jag ska vänta ett litet tag tills den röda färgen åkt ut lite och sen i sommar så ska jag färga mitt hår brunt. Det kommer bli fett med chill! Fatt jag verkligen ÄLSKAR att ha ljust hår på sommaren!
Denhär färgen ska jag färga med:
Erkänn nice?!
Sen så kommer ju mitt hår att blekas sjukt mycket i sommar så det blir nog nästan som att jag kommer få blont hår tills vi börjar skolan igen på hösten. ASSÅ, OMG! Jag ba sitter här och ler åt tanken! Fan va chill!
Men nu ska jag ta och se någon dålig film :) (eller nja, har ju ba dom bästa filmerna så att... *host*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0