Hur ska jag färga mitt hår?!

Jag har en skitbra fråga att ställa till er... HUR FAN SKA JAG FÄRGA MITT HÅR? Jag vet seriöst inte hur jag ska färga det, det enda jag vet just nu är att jag inte vill ha rött hår längre. Har tröttnat på det, har ju haft det sedan längre än 1 år tillbaks ju. Tröttnat helt! Så jag ska färga mitt hår brunt med blonda slingor eller så ska jag färga mitt hår helt blont. Jag vill ju ha ljust hår till sommaren. Men jag vet inte om jag orkar färga blont hår, för då måste man ju hela tiden färga utväxten och det orkar jag liksom inte och det sliter ju en aning på håret? Och för att få bort den röda färgen måste jag ju bleka håret kanske minst 3 gånger innan det blir någon skillnad. Så jag tror att jag ska ta brunt med slingor, men jag vet inte. Och OM det ska vara brunt så ska de va en riktig jävla ljusbrun färg!
eller...

Kommentarer
Postat av: Tanja

Blont är alltid snyggt!

2011-02-19 @ 17:06:06
URL: http://mot-haravfall.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0