Hej jag heter Nadja, hejdå

Har precis duschat och nu ska jag nog sätta igång en film och plugga franska. Kan NO'n typ utantill nu. Kanon tycker jag! Och nu ska jag bli lika säker på franskan! Härligt!
Imorgon ska jag typ vara med Linnéa tror jag. Får fan ta och snacka med henne! Sen så måste jag plugga imorrn, nanana. Och efter att jag pluggat ska jag till hede. FETING GRYMT JA0! Längtar som fan. Speciell dag imorgon i hede förstår ni. det är fan tisdag! Ska åka på onsdag också efter bodyjamen, har jag berättat att jag har varit på bodyjam för första gången förra veckan btw? Har bara ett ord för det: AWESOME! Seriöst, de va sjukt härligt o bara släppa loss där i dendär träningssalen, det kändes som om jag var född för att dansa där lixom. Fan va jag älskde det! Ska dfit nu på onsdag igen som sagt, och fan i helvete va jag ska dansa då! Kommer vara asnice. Nu ska jag plugga, och snacka lite på skype o sen typ... se på film&sen sova. Men jag bloggar nog mera imorgon om jag har tid. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0