Hårinpackning

Nu har jag köpt hårinpackning. Den ska jag använda när jag har tvättat mitt hår ikväll. Fatta nicemode! Sen efter det så ska jag inte platta mitt hår i en och en halv månad :o
Deni! Kallas stil!

Har köpt ostkrokar och chokladsmör också. Blir nog en riktig toppen fredag! Det enda som fattas är typ cola... men ska be någon köpa det... HEHE... HEHEHEHE. Men ah, plattången bort nudå. Usch. Fattar inte att jag klarar det... och btw: SO provet idag gick väll sisådär. Jag är inte säker på ngra av mina svar, men jag hoppas verkligen att jag får VG i alla fall! Annars så har dagen varit ganska bra. Maria kom till skolan! De va fett med nice det! Saknade henne asmycket ju! Men Madde och Lina har varit borta hela veckan... saknar er sjukt mycket mina små frön!
Men nu ska jag dra och se på någon liten film och efter det ska jag nog äta. Bloggar typ kanske efter filmen, heydåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0