Happiness

Bara så att i vet så lovar jag att jag ska fixa en ny header. Jag vet att den här ser hemsk ut, men jag ska fixa en ny och det ska bli en bild den här gången.
Nu har jag i alla fall sett klart på Tusen gånger starkare, den var faktiskt ganska bra. Men den var lite konstig. Nu ska jag se på Harry Potter eller Pocahontas 2. Blir nog Pocahontas. Haha, jag bara ÄLSKAR hunden som är med i den filmen! Åh, haha.
Jag har hittat en asbra låt btw! Den heter Happiness med Alex Jordan. Jag får fortfarandra inte in youtubeklipp på bloggen, vet ngn varför den skiten inte fungerar? De ba försvinner för mej... ÅÅÅH! Men aja, sök på de på spotify om ni har de! Den är verkligen jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0