Film hela kvällen

Nu ska jag sitta och nörda på mej en massa film som jag har och inte har sett. Undra om Madde vill se på Psalm 21 med mej ikväll, hon ville inte det igår. För att hon skulle se på Big Brother... men aja. Nu har precis Linnéa gått hem. Jag och Linnéa såg på Burlesque. Jag va uppe till typ 12 och såg den igår ensam hihi. Men den e så jävla bra! Seriöst, Christina Aguilera är en gudinna! Och Cam Gigandet är bara för snygg! Jag får damp, seriöst...
Erkänn?
Han är typ en av dom snyggaste skådisarna som finns! Och Cher är ju bara för bra. Både hon och Christina Aguilera har världens mest perfekta röster! Så himla starka och fina, jag fattar bara inte. Och i filmen dansar dom bara för snyggt så man nästan själv får värsta lusten att bara hoppa upp och dansa.
Filmen är bara för bra. Tycker att alla som inte sett den borde se den! Nu måste jag fan göra ett MovieTime inlägg om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0