Dagen...

HAHAHAHAHAHA!
... har varit ganska bra. Chill&allt. Men de va ju kul att när man kom till skolan idag så fick man reda på att vi hade engelska prov, :) och det hade jag ju inte en aning om tidigare, så de va ju lite skojjigt det. Men aja. De gick sjukt bra i alla fall, känner lukten av VG på nära håll, så de är ju bra. Ska träna till SO provet nu (vi har det imorgon... kul att jag fick reda på det idag också!), det kommer säkert att gå ganska bra imorgon, för att frågorna är inte alls så svåra. Bara att träna in ju! Alla frågor som är med på provet fick vi ett papper på och jag har typ svar på alla så de e lugnt! (eller okej, inte alla men... hälften HEHEHE.)
Köpte torr shampoo idag. Hoppas de funkar för jag brukar inte orka tvätta mitt hår ganska så ofta jag. Haha, va fin jag låter. Men aja, måste verkligen dra och plugga nu. Hheyyydåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0