Chill

Tja! Idag så har jag typ bara vart hemma med Madde och Lina och pluggat. Haha, vi hade fett med kul! Vi körde typ en ful tävling, asså... Lina ställde frågor till mig och Madde och Madde&jag hade en varsin signal på mobilen som vi skulle plinga med när vi visste svaret på frågan. Asså, de var frågor som kommer med på provet imorgon. Och sen så garva vi typ sönder för... jag vet inte varför men vi ba garva. Eller jo, Madde hade klickat på tyst signal i kanske 5 minuter eller något, så jag vann *hehehe*
Och nu sa Madde att hon skulle plugga, men... det tror inte jag på, hon sitter säkert och ska se på typ Harry Potter eller nå. Lovar!
Imorgon så ska jag klippa upp Linnéas hår, för att hon vill de... men jag vet inte om jag vågar. Men jag har sagt att hon får skylla sig själv om jag klipper snett haha. Sen på torsdag ska jag, Madde, Issa och Lina ta med sig våra datorer till skolan! Fett med chill! Men nu har jag inte så mycket mer att berätta, kanske bloggar mera efter att jag duschat och pluggat lite, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0