Bakar muffins

Sitter och bakar vaniljmuffins, men så smart som jag är... så blandade jag ihop allt som fanns på receptet, och efter det så läste jag igenom receptet för att va säker på att jag gjort rätt, men då så stog det så fint där "2 dl mjölk", och förstår ni så glad jag blev när jag insåg att vi inte hade någon mjölk? :)
Jag vill ha muffins... NU!
Men jag ska bara vänta tills mina föräldrar kommer hem, sa åt dom att köpa mjölk på vägen hem hihi. Då ska jag käka muffins och dricka te asså! Mina muffins HEH! Men aja, ska dra och duscha nu. Och btw: idag så var det typ -20 grader ute, och ni fattar ju själv hur jävla kallt det är?! Och vi hade idrott ute idag på bjb och vi åkte SKIDOR! Asså seriöst! Jag och Linnéa tog typ 1.5an för att vi orka inte med något mer och särskilt inte i dehär skitvädret! Fast sen när vi kom tillbaka så käka va chips och drack Hallon Soda. Haha, vi chillar mycket ja0. Men nu ska jag dra, bloggar mera senare ikväll! Hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0