Ut och springa snart då!

Nu snart ska jag dra ut och springa. Men jag är inte säker än på om jag ska äta chips ikväll eller inte... Funderar på att spara "chipspengarna" tills imorgon istället eftersom att det är fredag och jag vill ju ha mina magrutor, så jag kan ju inte fortsätta äta det hur som helst när som helst nu eh. Nej, nu är det stränga regler!


Give meeeh :love:

Just nu sitter jag bara och chillar. Och har skapligt tråkigt. Är as trött så jag ska nog ta en liten tupplur innan jag drar ut på en joggingtur. Om jag följer mitt schema vilket är:

Måndag: Kondition
Tisdag: Mage
Onsdag: Vila
Torsdag: Kondition
Fredag: Mage
Lördag: Kondition
Söndag: Vila

Så tycker jag att jag borde få lite mer än G i idrott faktiskt! Om jag får VG kommer jag ju bli väldigt förvånad, men något kan jag väl få? Eller? Jag hatar idrott mest av allt och behöver egentligen inge VG eller nåt i det. Om jag har G är jag nöjd. Det enda jag vill ha just nu är magrutor. Resten skiter jag fullständigt i. 
Imorgon har vi bara en vanlig skoldag. Och det är skit dåligt för att vi har jävla idrott direkt på morgonen klockan åtta. Hur jävla meningslöst är fan inte det. Fanfanfan va tråkigt. Jag HATAR idrott, sen så har dom det på morgonen nu också? Helt jävla sick. Fattar dom inte att vi är trötta på morgonen eller? Jag kommer ju aldrig kunna få mer än G om vi har idrott så tidigt. Okej om det skulle vara lite senare typ mit på dagen så att det skulle vara två lektioner kvar efter eller nåt, men nu snackar vi fan om hela jävla dagen framför oss? Man pallar ju inte duscha i äckelduscharna där eh. Fyfan heller! Tänker inte kämpa något och sedan ba tvätta mig under armarna. Fanfanfan va äckligt. FY FAN! Helt sjukt att vi ska ha så där i ett år nu också. Fattar det bara inte... Kommer aldrig att orka. Och vafan hjälper det mig att skaffa magrutor nu då? Inte kan jag göra det om jag inte får pyttelite hjälp av idrotten på skolan också? Eller jo det kan jag ju, men det orkar jag inte. Okejokej, kände att det där blev lite väl mycket min mitt misslyckade schema haha! 

Men nu ska jag antingen sova eller vänta tills mina föräldrar kommer hem så dom kan fixa lite mat åt mig som jag ska käka upp fort som fan och sedan blir det, SPRINGA! Har aldrig varit så här taggad inför att springa runt lillfjärden faktiskt... Hoppas att jag får upp konditionen lite i alla fall tills vi ska springa där med skolan. Kanske jag får G i kondition också :D Kommer jag bli as gladis hihi! Om jag får VG kommer mina vänner och lärare helt klart tro att jag har fuskat så jag vet inte ens om jag vill få det o.O För alla vet typ att jag är sämst i idrott hihi. Eller okej, jag kan mycket mer än vad jag visar men jag orkar bara inte visa det ;)

Haha, känner nu igen att jag snackade lite för mycket om idrott. Hihi. Men ja, jag kan göra det lätt för er som kanske inte fattar (i så fall borde ni vara lite långsam hihi), jag hatar idrott. Bokstavligen HATAR! Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0