The boys all look, but no, they can't touch

Alltså, blä? Nej okej. Vet inte varför jag sa så, MEEN, nu ska jag berätta lite om dagen. Var med Issa hela dagen, aj lav jo :love: och så var vi lite på stan och letade efter en tjocktröja (hihi). Jag behöver ju en ny tills skolan börjar eftersom att min gamla har gått sönder? Sen drog vi hem till mig för att vi hitta ingen tjocktröja, dom har helt seriöst slutat sålt det eller nåt. Men ja, sen tittade vi lite på Two and a Half Men hemma hos mig. Efter ett tag gick Issa hem och efter att hon ätit gick vi på stan igen.
Roligt liv vi har va? Tycker det jag med! Men, vi ska faktiskt kanske åka till hennes stuga från torsdag tills på söndag! Fan va kul det kommer bli, så JÄVLA roligt! Och imorgon ska jag vara med efterlängtade Lina! Fanfanfan vad jag har saknat henne! Men nej, nu ska jag plocka fram chokladen och mysa till Two and a Half Men och kanske lite Southpark. Så jävla klockrena så jag vet inte! Och även om jag har sett alla Two and a Half Men avsnitt så kommer jag inte ihåg dom? Helt sick.

:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0