Sista natten på sommarlovet

Jao, mina damer och herrar, nu snart är sommarlovet slut. Och själv är jag inte så jätte glad över detta även fast det kommer bli hur kul som helst att träffa alla andra i klassen. Vi börjar ju i 9an också nu så att... ;)
Idag har jag haft det as kul! Åkte till Gävle imorse för att shoppa med Ellen och mamma. Det var precis ett äkta shoppingväder! Jag och Ellen hade skoj på tåget och bussen också, haha, skrattade som galningar åt gud vet vad. Men vi var först inne i stan lite, hittade inte så mycket och åt. Sedan tog vi bussen till Valbo, och där hittade vi typ bokstavligt MASSOR! Jag i alla fall... Men hörrni, jag är typ hur trött som helst just nu ja, så jag berättar och säger vad jag köpt imorgon istället. Men kan säga att jag köpte byxdressen jag la upp från BikBok förr i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0