Pizza till frukost, hell yeah!

Värmde nyss lite pizza som jagtänkte äta till frukost. Haha, tjockis jag :) Men ja, i alla fall så sa jag ju igår att jag skulle lägga upp bilder och en massa på det jag hade köpt, men jag har inte hunnit knäppa kort på det så jag kan inte göra det just nu. Men senare ikväll kanske! För då kommer jag nog ha gott om tid för jag har inte så mycket att göra idag. Fast sedan när jag tänker efter kanske jag ska vara med Madde, Issa och Ellen? Ähh, vi får se hur det blir. Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon första dagen i skolan hihi. Funderar på byxdressen ju, men då måste jag ta mig till Åhléns nu och köpa ett par svarta eller spenat gröna tights till den. Och et vet jag inte om jag orkar. Så jag kanske sätter på mig lite random imorgon och efter skolan köper jag dom istället. Men nog med småprat nu! Sitter och lyssnar på Veronica Maggios senaste album Satan i Gatan. Ganska bra faktiskt! Sköna låtar att lyssna på, verkligen. Btw: kan berätta en lite rolig sak! Jag har köpt en ring, typ över hela fingret. Kan visa bild!

Gillar den ja.
Men nu ska jag fortsätta äta min pizza! Puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0