Ohgod

Men tjena! Kom hem för ett tag sedan jah, och nu lyssnar jag på Riverside. Ett bra tag sedan var det i alla fall. Sedan jag lyssnade på låten alltså haha.
Idag var det fetaste chilldagen i skolan. Onsdagar är typ fett chill. Bara dom fetaste lektionerna, och en massa. Så får vi mat på HK'n på morgonen, mums ;) Men i alla fall så har jag inte gjort så mycket annat idag än att gå i skolan och nu snart ska jag äta och efter det blir det BodyJam på gymmet med några brudar. Om dom hinner komma hit i tid vill säga. Men jag tror att dom gör det, annars så missar dom ny dans på BodyJamen :) Nej men nu ska jag dra och fixa lite gott käk och kika på Two and a Half Men. Hajdaaa.
Keewla saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0