Mihi, busigt

Förlåt att jag inte har bloggat på en dag eller så! Men jag har inte haft internet. Igår när jag kom hem efter att jag varit på konfirmation och konfirmations "fest" (hihi), så fungerade inte internet. Inte imorse heller. Och tro mig, jag blev sur. Men jag somnade direkt efter att jag fick reda på att det inte skulle fungera. 
Men ja, det var om det. Btw: hahaha, det var så roligt ändå för att Issa och Madde trodde att det hänt något allvarligt eftersom att jag inte svarade på varken mobilen eller var inne på datorn. Haha, var lite roligt när jag fick reda på det. Men nu som vanligt. tänkte jag berätta lite om min "superduper roliga dag"! Okejokej, nu när jag citerade "superduper roliga dag", så kanske ni tror att jag har haft det ganska tråkigt ;) Men faktiskt, så var det varken superduper roligt eller tråkigt. Det var ytterst trevligt! Liksom så som en ganska så vanlig vanilj glass med strössel på :) Precis så var det! 
Jag vaknade vid kanske fem tiden på morgonen, och tittade på min klocka. Trodde att jag hade försovit mig, men det hade jag inte (vilket var tur...). Så jag bara hämtade telefonladdaren och laddade min mobil lite, för det var typ slut på laddning. Okejokej, nu pallar jag inte berätta om dom mini detaljerna, så jag kör på stort här nu. 

Somnade om efter det. Sedan vaknade jag klockan halv nio, och Tjejer&Teknik skulle börja klockan nio, fick jävligt bråttom kan jag tala om! Och idag är ju min 'tvätta håret'- dag, det suger ju. Så jag gick dit med smutsigt hår :( Men jaja. Vi gjorde en massa roliga saker där faktiskt. Eller ja, roliga och roliga. Dom var helt OK som jag sa tidigare :) Vi gjorde bl.a. nyvkelringar av plats, dom fick vi forma själva hur vi nu ville. Och sedan gjorde vi typ nå el sak som skulle snurra med batteri blablabla och en massa. Aja, det var roligt i alla fall! Nu när jag kom hem tittade jag på The Proposal. Asbra film! Ni borde verkligen se den (ni som inte sett den).


Skit bra!

Men nu ska jag fortsätta att njuta av min tid vid internet nu när jag inte haft det på ett ganska så långt tag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0