Leka ballerina framför datorn, nana

JAG VET ATT JAG HAR EN AS TRÅKIG BLOGG MED SUPER TRÅKIGA RUBRIKER OCH INGEN MENING ALLS MED MINA INLÄGG OCH SKRIVER BARA OM MIN FULA TRÅKIGA DAG OCH ALDRIG LÄGGER IN BILDER! Men det skiter man väl i. Det är ju också så att jag inte har någon kamera att knäppa med, förutom min mobilkamera, så då kanske ni fattar varför ni aldrig får se några bilder.
Jag håller på och tänker på vad som kommer hända med mitt hår i framtiden. Det kommer fan i mig inte se bra ut i alla fall. Med tanke på i vilket tillstånd det är nu. Man ba "öh". Men jag ska färga det ungefär ljusbrunt i början av Oktober, sedan ska mamma klippa det åt mig. Finfint! Kommer bli supernice, för om jag går till frissan kommer dom klippa av halva min skalle för jag kommer ju såklart att säga "klipp av allt det slitna" och *TADAAAA* snaggad jävel. Typ så. Men jag funderar också på om jag verkligen ska klippa det. För alltså, det är ju inte så megasuperduper slitet. Men det är slitet. Men det här slitna är faktiskt något jag skulle kunna leva med, kanske. Vi får se hur det blir. Men i slutändan ska mitt hår se ut så här:
Daaah!
Har ju redan typ så där lockigt. Behöver bara få till det lite långt och fint och jämnfärgat. Inte som det är nu, slitet och oranget. Asnice! Nej men hörrni, nu ska jag köra min efterlängtade dusch. Efter det blir det fan te eller nåt. Har ju fan tid till att se ett Two and a Half Men avsnitt åh. BaajaMaaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0